2011. május 24., kedd

Neuw Gr. 92 olívaolaj nadrág övvel Basic Concept (1 x próbáltam)

Neuw Gr. 92 olívaolaj nadrág övvel Basic Concept (1 x próbáltam):
nagyon szép

Nadrág

a márka

BASIC CONCEPT

mérete 92

Az olajbogyó

3 oldalzseb tépőzárral
1 oldalsó zseb cipzárral
2 hátul zseb tépőzáras
Kellemes anyag
Nagyon puha mandzsetta állítható

nagyon jó minőség / feldolgozás

Mint az új, mivel csak 1 próbáltam (ez volt akkor is kicsi)

Nem foltok, nem lyukak,
Nincs sérülés vagy más hibák.

-------------------------------------------------- -

Szállítás 1,80 €

Nem dohányzó kisállat-mentes háztartási !!!!!

Más ajánlattevők természetesen mindig boldog!
Kérésre, szeretem, hogy küldjön több képet!

! Is nézd meg egyéb hirdetések!

Kérem, küldjenek nekem egy E-mail:

baerbel.janzen @ gmx.net

Előre is köszönöm.
Ár: 1 EUR